Váljon valóra minden álmod!

Juhász Ildikó Kíra térelemző, író

Juhász Ildikó Kíra térelemző, író

Megástad magad alatt a gödröt?

2019. május 04. - Juhász Ildikó Kíra

 

 depositphotos_198817692_l-2015.jpg

Vannak napok, amikor nehezünkre esik kikelni az ágyból, minden értelmét veszti, nem igazán tudunk őszintén mosolyogni. Ez általában egy csalódás, veszteség, valós vagy vélt kudarc után tör ránk.

Nekem is volt mostanság néhány ilyen nap az életemben, amikor rám tört a szürke köd. Persze volt is rá egy apró okom, amit aztán egész elefántnyira nagyítottam. Aki egy kicsit is ismer, az tudja, hogy nehezen élem meg, ha az élet egy kicsit lassul körülöttem. Szeretem, ha minden pörög-forog, jól halad az útján. Amikor azt veszem észre, hogy az energia- és idő befektetéseim ellenére valamelyik életterületemen nem úgy haladnak a dolgaim, ahogy szeretném, akkor elkezdem rágni magam, és persze csak magamban keresem a hibát. Ilyenkor elcsendesedek, bevonulok a „barlangomba” gondolkodni, tértisztítást csinálok az otthonomban (https://juhaszildikokira.blog.hu/2019/03/09/eleged_van_a_szurkesegbol_tavaszi_megujulasra_vagysz), átnézem, hogy nem halmoztam-e fel a problémának megfelelő életterületen valami ártó tárgyat, és kerülöm a társaságot.  

Ebben a fene nagy lelki elvonultságomban felhívott az én drága barátnőm, mert gyanúsnak találta a felőlem jövő síri csendet. Már jól ismer, így azt is tudja, hogy harapófogóval kell kihúzni belőlem, hogy mi is a bajom, és minden bölcs tanáccsal szemben ellenálló partizánná válok. Persze később jól elgondolkodom a javaslatokon, de ott, akkor éppen nem vagyok nyitott rá, egy szemernyit sem. De ezért vannak a jó barátok, hogyha kell, akkor tükröt tartanak, és hajunknál fogva rángatnak ki a magunk alá ásott gödörből.

A barátnőm tudja, hogy meg kell egy kicsit hökkenteni, hogy rájöjjek, hogy semmi valós gond nincs. Most is egy kreatív ötlet révén rántott ki a gödrömből. Nem sokkal a telefonbeszélgetésünk után rám rontott az irodában egy futár, hogy csomagom érkezett. Végigfutott az agyamon, hogy vajon miről feledkeztem el? A kutyusom szemcseppje már megérkezett, és az arckrémem is befutott az előző napon. A borítékon az állt, hogy csak a saját kezembe adható. Nagy kíváncsisággal téptem szét a légpárnás borítékot, amiben egy kis zsák mustármag és egy tábla csokoládé volt. Rögtön bevillant, hogy ki küldhette. Bár egy mustármagnyi hit is elegendő lenne a Biblia szerint, hogy bármit, akár a lehetetlent is elérjünk /Ha akkora hitetek volna, mint egy mustármag, és azt mondanátok ennek a hegynek: Menj innen oda! - odamenne, és semmi sem volna nektek lehetetlen. (Mt 17,20)/, de szerinte ekkora ellenállás esetén, amit mutattam, nem árt egy zsáknyi mustármag, hogy visszatérjen az önmagamba vetett hitem. Ezen olyan jót nevettem, na meg saját magamon is, hogy visszatemettem a magam alá ásott vermet, és minden szépen visszaállt a maga pörgésébe-forgásába. Mindenkinek ilyen jó barátot kívánok, mint amilyen nekem van.

59051857_1239986376157429_6529303892918796288_n.jpg

 

Ha Te is szeretnél ilyen jó barátra szert tenni, akkor használj narancssárga színt a nappalidban, hogy segítse a társas kapcsolataidat, a kapcsolatteremtést, a pozitív kommunikációt és a kreativitást. Elég kis mennyiségben használni, így ideális választás lehet néhány narancssárga díszpárna, kaspó vagy csokor virág.

Hamarosan jön a folytatás!

További térelemzéssel kapcsolatos érdekességek a könyvemben, a Ciao múlt, helló jövő!-ben és itt olvashatóak: https://www.juhaszildikokira.hu

 Váljon valóra minden álmod!

Juhász Ildikó Kíra

térelemző, motivációs mentor

 

süti beállítások módosítása