Váljon valóra minden álmod!

Juhász Ildikó Kíra térelemző, író

Juhász Ildikó Kíra térelemző, író

Vázával a gazdagságért!

2019. február 21. - Juhász Ildikó Kíra

Egyik barátnőm a kínai újév napján nekem szegezte a kérdést, hogy elkészítettem-e már az egy évre szóló gazdagság vázámat?

Már több mint 15 éve tanulmányozom a Feng Shuit, rengeteg fantasztikusan jó tapasztalatom van vele, és mindig szívesen beszélek azokról a térrendezési intézkedésekről, amelyek barátaimnak, ügyfeleimnek vagy nekem jól működtek.

Aki ismer, az tudja, hogy nagy kísérletező vagyok, de bevallom gazdagság vázát még sosem készítettem. Most azonban én is megtettem, mert láttam, hogy barátnőmnek micsoda anyagi eredményeket hozott.

Milyen legyen a váza kinézete?

Olyan vázát keress otthonodban, vagy olyat vásárolj, aminek a szája minél szélesebb, viszont a nyaka szűk és a hasa pedig öblös (igazi pocakos) legyen. Anyaga akkor ideális, ha fa, üveg vagy bambusz, de jó a kerámia és a kristály is. A színe kék vagy zöld vagy fekete vagy átlátszó üveg színű legyen.

Ha nem találsz ilyet sem otthon, sem a lakberendezési áruházakban, akkor érdemes betérned egy Feng Shui boltba. Bevallom én egy hétig lakberendezési üzletről lakberendezési áruházra jártam, mire rátaláltam a vázámra, ami körülbelül megfelel a fenti jellemzőknek. De a türelem, és a kitartó keresés gazdagság vázát termett.

Miért jó ennyire körültekintően kiválasztanod a vázát?

Széles száj könnyebben magába gyűjti mindazt a jót, ami hasznos a gazdagság érdekében. Szűk nyak segíti a benne lévő kincseket megtartani, míg az öblös pocakba sok jó férhet bele.

Mit tegyél a vázába?

1. Hármas kínai érmét piros fonállal átkötve. (Feng Shui boltban vásárolhatod meg.) Én a saját vázámba egy 1000 forintos bankjegyet is beletettem piros fonállal átkötve, mert úgy éreztem, hogy nekem erre is szükségem van.

2. Keress egy kisméretű piros borítékot és helyezd bele valahogy a 980-as számot manapság is használatban lévő pénzből. Én 9 eurót és 80 euró-centet raktam bele, de persze választhatsz például 9 dollárt és 80 centet is.

3. Tegyél egy olyan kis apróságot a vázába, ami a gazdagságot juttatja az eszedbe. Az én választásom egy bizsu fülbevalóra esett.

4.  Menj el egy ásványboltba, és vásárolj néhány ásványt, vagy féldrágakövet. Ideális lehet például a türkiz, az ametiszt, a citrin, a malachit, borostyán, jáde, sárga achát,... Nekem a rózsakvarc és a tigrisszem tetszett a legjobban, így ezek kerültek a vázámba.

5. Én nem tettem bele, de Te rakhatsz bele, ha akarsz mákot, babot, lencsét, szezámmagot, csicseriborsót, búzát és rizst is.

6.  Írd össze egy kisméretű papíron kézzel a kívánságaidat, amelyeket el szeretnél érni anyagi téren, majd rakd bele a listádat is a vázába.

7.  És most jön a talán a legnagyobb kihívást jelentő beszerzendő: egy jó maréknyi föld egy gazdag ember kertjéből. (Látom, most milyen arcot vágsz. :-)

Biztos vagyok benne, hogyha kicsit utána gondolsz, akkor találsz olyan barátokat vagy közeli ismerősöket magad körül, akik olyan anyagi színvonalon élnek, amire Te is vágysz, és még hajlandóak is adni egy marék földet a kertjükből. 

Ha most megfutamodsz, és félbehagyod a gazdagság vázád elkészítését, akkor nem is igazán akarod, hogy meggazdagodj, vagy még gazdagabb legyél.

Hová rakd a vázát az otthonodban?

Keress egy nyugodt helyet az otthonodban, ahol 1 éven keresztül nem kell majd hozzányúlnod, megmozgatnod. Én az otthonom gazdagság területén egy szekrénybe helyeztem el biztos, ami biztos alapon. Amikor a pihenő helyére helyezed a vázát, akkor azt konkrét anyagi céljaid megfogalmazása és hangos kimondása kíséretében tedd. Nem győzöm hangsúlyozni annak a fontosságát, hogy minden térrendezési intézkedést konkrét célok megfogalmazása mellett csinálj, hogy ne csak átmeneti, hanem tartós fellendülés következhessen be az életedbe. 

 

Egy év elteltével vedd elő a vázádat, vidd ki a kertedbe és ásd el.

Kert híján vidd ki az otthonod területéről és ott dobd ki. Majd újra készítsd el a gazdagság vázádat!

Hajrá, mert már csak néhány nap van február végéig, amíg elkészítheted a gazdagság vázádat.

12 hónap elteltével megköszönöm, ha megosztod velem a tapasztalataidat, hogyan is teljesített a vázád!

Váljon valóra minden álmod!

Juhász Ildikó Kíra

térelemző, motivációs mentor

További térelemzéssel kapcsolatos érdekességek a könyvemben, a Ciao múlt, helló jövő! –ben és itt olvashatóak: https://www.juhaszildikokira.hu/

 

süti beállítások módosítása